“Voor ontbijt moet je hier zijn.”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 7 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 4 - € 14
20 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een druilerige dag hebben wij heerlijk gegeten. Een heerlijke pumpkin koffie op aanraden van het bedienend personeel gedronken. Daarnaar toast met ei, hesp, en kaas uit Brugge. Dat niet alleen bij ons het in de smaak viel werd al snel duidelijk. Het was een komen en gaan van gasten. Kortom een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2023

8 september 2023 beoordeeld

Je hebt toasts en je hebt TOASTS!

Onlangs had ik het genoegen om bij ontbijtrestaurant Toast te ontbijten met mijn partner en ik kan met een gerust hart zeggen dat het van begin tot eind een uitstekende ervaring was. De kunst van ontbijten naar een heel nieuw niveau tillen dat kunnen ze hier wel!

To the point - het was niets minder dan uitzonderlijk! Of je nu fan bent van de klassieke favorieten of iets unieks wilt proberen, ze hebben voor ieder wat wils. Ik koos voor "The freshest", een heerlijke toast met steak. Ja - om 9u30. why not?! I'm a meat-lover!

Het was een openbaring. Heerlijke dikke plak brood, krokant gebakken met een lekker mals stukje vlees erop vergezeld door jalapeño, ajuin en provolone cheese (een italiaanse kaas).

We'll be back!

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
9 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke kaart met voor ieder wat wils en goed geprijsd. Ik pak graag dingen die ik nog niet ken of wat een beetje vreemd is. Om 9 uur een toast steak met een red velvet cappuccino 🤪 heel lekker. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2023
8 juli 2023 beoordeeld

heerlijke toasts, vriendelijk. We waren er met enkele vrienden en hadden een heerlijke lunch ! we komen zeker terug !

Datum van bezoek: juni 2023
29 april 2023 beoordeeld

Dit restaurant is een geweldige plek voor ontbijt of lunch. Het eten is heerlijk, het menu is uitgebreid en de service is fantastisch. De sfeer is gezellig en gastvrij en de locatie is geweldig. Kortom, het is de perfecte plek om te genieten van een lekkere maaltijd en tijd door te brengen met vrienden of familie. We zullen zeker terugkomen!

Datum van bezoek: april 2023

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!