“Lekkere, ongecompliceerde lunch”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 4 van 762 Restaurants in Brugge
27 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig tentje in een zijstraat van de grote winkelstraat. Sfeervol, vriendelijke bediening en lekkere broodjes. Prijs-kwaliteit prima. Aanrader voor ongecompliceerde lunch of ontbijt!

Datum van bezoek: november 2022

24 oktober 2022 beoordeeld

Ik was er afgelopen zaterdag en gezien ik alleen was, had ik meteen plaats. Hou er rekening mee als je met meerdere bent dat de kans bestaat dat je moet wachten maar het is zeker de moeite waard.
Knusse zaak, vriendelijk personeel en overheerlijke toast gegeten. Ik kom terug !

Datum van bezoek: oktober 2022
21 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle en vriendelijke bediening, zeer lekkere broodjes! Ook de koffie was goed en sapjes lekker koud en vers. Zaak ziet er ook netjes uit. Lekkerste ontbijt ervaring in Brugge dus zeker heen gaan.

Datum van bezoek: oktober 2022
17 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig maar ooo zo lekker! Heel fijn gebruncht. Het is er heel druk en dicht op elkaar zitten. Maar toch heel snelle bediening en fijn vertoeven.

Datum van bezoek: september 2022
22 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassende verse gerechten met keuze uit diverse verse sappen. Mooie inrichting en vlotte bediening. Leuk en smakelijk concept

Datum van bezoek: augustus 2022

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!