“Verrassend vers echte aanrader”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 1 van 749 Restaurants in Brugge
22 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassende verse gerechten met keuze uit diverse verse sappen. Mooie inrichting en vlotte bediening. Leuk en smakelijk concept

20 augustus 2022 beoordeeld

Heel fijne ervaring! Mooie zaak, ook terras, propvol, heel lekker gegeten. Lekkere toast met avocado en groene asperges, heel lekkere koffie!

15 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en gezond. Cheesecake met oreo is een aanrader. Leuk ook om achteraan buiten te zitten. Vriendelijke bediening. Wij komen terug.

15 augustus 2022 beoordeeld

We konden lekker buiten zitten op de achterplaats. Vlotte bediening. We gingen voor ontbijtje want in de hotels zijn de ontbijtjes gewoon te duur. Eten lekker vers. Heerlijke koffie ! Echt aanrader.

30 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Must visit! Gezellige lunchroom met heerlijke toasts en andere ontijt/lunchgerechten. Ook werken er gezellige mensen!

Datum van bezoek: juli 2022

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!