“Aanrader in centrum Brugge”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 2 van 748 Restaurants in Brugge
15 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en gezond. Cheesecake met oreo is een aanrader. Leuk ook om achteraan buiten te zitten. Vriendelijke bediening. Wij komen terug.

Datum van bezoek: augustus 2022

15 augustus 2022 beoordeeld

We konden lekker buiten zitten op de achterplaats. Vlotte bediening. We gingen voor ontbijtje want in de hotels zijn de ontbijtjes gewoon te duur. Eten lekker vers. Heerlijke koffie ! Echt aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2022
30 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Must visit! Gezellige lunchroom met heerlijke toasts en andere ontijt/lunchgerechten. Ook werken er gezellige mensen!

9 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De koffie was heerlijk (in tijden niet zo lekker op, door een mede ondernemer in Brugge gebrand) en de heerlijke pokebowl met volkoren rijst, in de fijne binnentuin. Met een gratis glas water.

3 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Via verschillende websites gewezen op dit knusse tentje dus daar ontbeten. We waren precies optijd want na ons zat het vol en ontstond er een rij, logisch want een echte hotspot! Lekker ontbeten

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!