“Gezellige zaak!”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 2 van 748 Restaurants in Brugge
30 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Must visit! Gezellige lunchroom met heerlijke toasts en andere ontijt/lunchgerechten. Ook werken er gezellige mensen!

9 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De koffie was heerlijk (in tijden niet zo lekker op, door een mede ondernemer in Brugge gebrand) en de heerlijke pokebowl met volkoren rijst, in de fijne binnentuin. Met een gratis glas water.

3 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Via verschillende websites gewezen op dit knusse tentje dus daar ontbeten. We waren precies optijd want na ons zat het vol en ontstond er een rij, logisch want een echte hotspot! Lekker ontbeten

2 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je zin hebt in een lekker ontbijtje, is dit echt een aanrader. Meer dan genoeg keuze en vriendelijk personeel. De ‘wentel’toast met verse aardbeien was erg lekker!

Datum van bezoek: juni 2022
27 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect ontbijt met heerlijke koffie en verse sapjes bediening is geweldig en erg klantvriendelijk. We hebben even moeten wachten buiten maar dat was het meer dan waard.

Datum van bezoek: mei 2022

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!