“Super adresje in centrum Brugge”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 6 van 723 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld

Tijdens ons bezoekje aan Brugge hier gestopt voor de lunch! Wat een pareltje! Jonge gemotiveerde en supervriendelijke mensen in de zaak. Heel lekker eten en ze kwamen altijd water bijvullen (gratis). Een aanrader als je in Brugge bent! De huisgemaakte limonade was ook zeer lekker!

Datum van bezoek: juni 2021

3 weken geleden beoordeeld

Probeer zéker de Toast! ;-)

Absolute aanrader voor jong en oud die een gezellig stekje zoeken om te ontbijten of te lunchen in hartje Brugge.

Datum van bezoek: mei 2021
4 weken geleden beoordeeld

That's Toast is een geweldige lunchzaak! Zo goed als alles is glutenvrij te verkrijgen! Het personeel is ook supervriendelijk en het eten is superlekker. Het is een echte aanrader!

Datum van bezoek: mei 2021
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere brunch met verse sapjes en heel lekkere koffie. Zeer gezellig terras om te eten. Bediening zelf was ook zeer vriendelijk, een echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2021
22 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Brugge hier komen lunchen. Superlekkere toast avocado en heerlijke koffie. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.