TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Dagje Brugge”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 5 van 845 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld

Wat een fantastisch plekje! Waar kan je met RUSTIGE kids iets leuks vinden in de binnenstad van Brugge? Dit is een heel geschikt plekje. Aangename uitbater Jos, meer dan aangenaam. Blijft rustig in zijn sterk draaiende zaak. Tijd voor babbeltje, kids entertainen, een receptje verklappen. We hebben alleen maar aangename herinneringen aan ons bezoek! Dat we "lang" moesten wachten, namen we er met plezier bij!

Datum van bezoek: januari 2020

4 weken geleden beoordeeld

Lekker ontbijt gegeten en veel glutenvrije opties. Als je een allergie vermeldt, krijg je een kaart met wat je wel en niet kan eten. Een echte aanrader!!

4 weken geleden beoordeeld

Gelukkig konden we nog een plekje krijgen bij dit leuke restaurantje. Alles was echt super, toast op een andere manier maar echt perfect qua eten. En dat alles voor een goede, eerlijke prijs.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm leuk tentje met heerlijk eten. Alles vers bereid en ziet er ook nog eens heerlijk uit. De tent is groter dan van buitenaf lijkt.

17 december 2019 beoordeeld

Het ontbijt was echt erg lekker. Het was er super druk en het was jammer dat we tegen een rij wachtende mensen aan moesten kijken. Maar van de andere kant, mensen kijken is leuk. ;) Nette vriendelijke bediening, het zijn harde werkers! Het wachten duurde niet lang, daarna was het genieten.

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!