TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Voortreffelijk!”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 2 van 832 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch! Betaalbaar. Mooi opgediend en goede producten. Een aanrader voor iedereen! Kortom: voortreffelijk!

Datum van bezoek: oktober 2019

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend leuk lunch adres. Nadat we een plek kregen, kregen we de menu kaart en een glas water. Ontzettend lastig om te kiezen uit alle lekkere keuzes. Ik heb gekozen voor een zoete toast met Nutella en banaan. Mijn vriendin had de andere optie op de foto. Smaakte allebei heerlijk. Ik vond alleen de portie nogal klein vandaar dat ik geen 5 sterren heb gegeven. Maar oordeel zelf (zie foto)... ondanks dat wel een echte aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
stevenwO423QG, Owner van That's Toast!, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hi TheFonz76,

Dank voor je feedback en goed om te lezen dat onze creaties goed bevallen zijn. We gaan de portie grote zeker in de gaten houden. Je zal bij ons inderdaad doorgaans geen overdaad aan eten op je bord aantreffen daar wij vooral voor kwaliteit boven kwantiteit gaan. Houd natuurlijk wel in dat iedereen voldoende moet hebben:)

Graag tot een andere keer bij ons!

Steven
Thats toast

4 weken geleden beoordeeld

Een zeer hip adresje ( zijstraatje, weg van de toeristische trekpleisters) met zeer lekkere kleine gerechtjes! Zeer snelle en professionele bediening. Prijs/ kwaliteit écht prima. Hier komen we zeker nog eens terug bij een bezoekje aan Brugge! Een échte aanrader!!!

Datum van bezoek: augustus 2019
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor hier terecht gekomen.
En we waren niet alleen.
Eerder beperkte kaart, doch zeker voor iedereen wat wils. Originele en zeer lekkere gerechtjes als ontbijt of lunch.
Er wordt ook water geserveerd, aangeboden door de zaak. Dit zie je quasi nergens (nog) volgens ons.
Wij zijn fan!

Datum van bezoek: september 2019
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne bordjes, lekker ontbijt, zeker voldoende, vriendelijke bediening en daarnaast ook toegankelijk voor onze hond.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!