“Met recht 5 sterren”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 2 van 822 Restaurants in Brugge
3 weken geleden beoordeeld

Dit is een toplocatie. Op een zondagochtend heerlijk ontbijt gehad. Stond een korte wachtrij buiten het pand. Eenmaal binnen was het groter dan het van buiten leek. Leuk ingericht, vriendelijk personeel en het ontbijt was fantastisch. Met recht 5 sterren

Datum van bezoek: juni 2019

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier erg lekker gegeten en gedronken. Bediening was vlot. In de tuin was het erg heet en windstil dus we hebben binnen gezeten, ook prima!

Datum van bezoek: juni 2019
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmorgen heerlijk gegeten bij That’s Toast! Erg vriendelijke bediening, ruime keuze (voor ieder wat wils) en ook aanpassingen op de gerechten worden gemaakt. Een absolute aanrader!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk en behulpzaam bediening hebben zelf het recept een beetje aangepast voor mij.
Het eten was super lekker en is een aanrader voor als je iets nieuw wil proberen

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere lunch, leuk zitten in de binnentuin. Gezellig personeel. Top! Tipje: toast ‘Truffle me carrot’. Smullen.

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!