“Healthy!”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 2 van 822 Restaurants in Brugge
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier erg lekker gegeten en gedronken. Bediening was vlot. In de tuin was het erg heet en windstil dus we hebben binnen gezeten, ook prima!

Datum van bezoek: juni 2019

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmorgen heerlijk gegeten bij That’s Toast! Erg vriendelijke bediening, ruime keuze (voor ieder wat wils) en ook aanpassingen op de gerechten worden gemaakt. Een absolute aanrader!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk en behulpzaam bediening hebben zelf het recept een beetje aangepast voor mij.
Het eten was super lekker en is een aanrader voor als je iets nieuw wil proberen

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere lunch, leuk zitten in de binnentuin. Gezellig personeel. Top! Tipje: toast ‘Truffle me carrot’. Smullen.

8 mei 2019 beoordeeld

Hier 1 keer ontbeten tijdens ons bezoek aan Brugge.
We waren er al vroeg en er was genoeg plek. Later op de ochtend stond er een hele wachtrij.
Het eten wat je er krijgt is echt goed. Ook de koffie en sapjes zijn heerlijk.
Ik zou achter in het achterste gedeelte gaan zitten. Dan kun je ongedwongen eten, zonder dat er een rij mensen naast je tafel staat te wachten.
Wel prijzig, maar wij vonden het 't waard.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!