“Gaaf stukje lunch”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 2 van 818 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere lunch, leuk zitten in de binnentuin. Gezellig personeel. Top! Tipje: toast ‘Truffle me carrot’. Smullen.

Datum van bezoek: mei 2019

2 weken geleden beoordeeld

Hier 1 keer ontbeten tijdens ons bezoek aan Brugge.
We waren er al vroeg en er was genoeg plek. Later op de ochtend stond er een hele wachtrij.
Het eten wat je er krijgt is echt goed. Ook de koffie en sapjes zijn heerlijk.
Ik zou achter in het achterste gedeelte gaan zitten. Dan kun je ongedwongen eten, zonder dat er een rij mensen naast je tafel staat te wachten.
Wel prijzig, maar wij vonden het 't waard.

Datum van bezoek: maart 2019
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig maar gezellig zitten met vriendelijk personeel. Bij binnenkomst krijg je meteen een fris glaasje water en een fijne kaart voor zowel ontbijt als lunch.

Datum van bezoek: mei 2019
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het wachten op een plaatsje was zeker de moeite waard. Om het te verzachten kregen we zelfs een glaasje water aangeboden. Eens een tafel vrij kwam, mochten we onmiddellijk aanschuiven. We zagen heel wat mooie borden en al snel werd het onze ook opgediend. Een kleurenpalet van jewelste. Ook de smaak zat goed. Deze combinatie maakte het tot een fantastisch geheel. Jammer dat er enkel een Engelstalige kaart bestaat en er ook alleen maar Engels gesproken werd.

Datum van bezoek: april 2019
stevenwO423QG, Owner van That's Toast!, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2019

Dank voor de fijne feedback! Ik lees een gemiste kans gezien we wel degelijk Nederlandstalige kaarten hebben en minimaal 1 persoon in de service die onze taal als moedertaal bezit. Hopelijk tot snel en we zorgen ervoor dat de service dan wel perfect op maat is!

13 april 2019 beoordeeld

Je wordt begeleid naar je tafel. Je krijgt voldoende tijd om te beslissen wat je wil eten en drinken. Je hebt een rijke keuze van asperges, zalm, sla, eitjes alles in combinatie met een dikke toast, soms tomaat of champignons er nog bij. Een heel rijk ontbijt en gezond, veel groentjes indien je wenst maar ook mogelijk om zoete toast te eten of en kom muesli. Keuze genoeg. Ook veel keuze in lekkere sapjes. Koffie of thee wordt, indien gevraagd, later aan tafel gebracht. Men komt ook vragen of er voldoende thee of koffie is. Heel vriendelijk bij afruimen en bij betaling aan de kassa in het naar buiten gaan. Een aanrader indien je houdt van een alternatief ontbijt.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!