“Shoppen in Brugge ”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 2 van 822 Restaurants in Brugge
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere toasts. Smaken zitten goed. Vriendelijke en snelle bediening. Een aanrader voor een snelle gezonde hap.

Datum van bezoek: februari 2019

22 januari 2019 beoordeeld

Originele bereidingen, zeer vriendelijke en vlotte bediening, mooie locatie en interieur.
Prijs/kwaliteit top.
Dit vinden blijkbaar veel mensen want er zijn steeds wel wachtrijen.

21 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker gegeten, moesten eventjes wachten op een tafel en het was redelijk krap binnen maar al met al wel een aanrader. Personeel is vriendelijk.

21 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede, vriendelijke bediening.
Super lekker eten, hele verzorgd en goede prijs-kwaliteit verhouding. Gezellig tafelen en goed verzorgd. Geen slecht woord over te zeggen. Hele grote aanrader en terecht zoveel goede reviews.

20 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een 5* ontbijt gehad; heerlijke toast met verse ingrediënten en lekker combinaties, verse thee en sapjes en zeer vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug als we weer in Brugge zijn!

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!