“Heerlijk ontbijt”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 2 van 799 Restaurants in Brugge
4 weken geleden beoordeeld

Originele bereidingen, zeer vriendelijke en vlotte bediening, mooie locatie en interieur.
Prijs/kwaliteit top.
Dit vinden blijkbaar veel mensen want er zijn steeds wel wachtrijen.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker gegeten, moesten eventjes wachten op een tafel en het was redelijk krap binnen maar al met al wel een aanrader. Personeel is vriendelijk.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede, vriendelijke bediening.
Super lekker eten, hele verzorgd en goede prijs-kwaliteit verhouding. Gezellig tafelen en goed verzorgd. Geen slecht woord over te zeggen. Hele grote aanrader en terecht zoveel goede reviews.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een 5* ontbijt gehad; heerlijke toast met verse ingrediënten en lekker combinaties, verse thee en sapjes en zeer vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug als we weer in Brugge zijn!

5 weken geleden beoordeeld

Prachtige nieuwe ontbijt/food bar in Brugge. Hartje binnenstad, leuke lokatie, goeie bediening en bovenal lekkere drankjes/toasts!
Genieten!
Mooi, netjes, ... dit is hoe ik m'n toastjes wil zien.

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!