“Super lunch, geweldige zaak”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 2 van 799 Restaurants in Brugge
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede, vriendelijke bediening.
Super lekker eten, hele verzorgd en goede prijs-kwaliteit verhouding. Gezellig tafelen en goed verzorgd. Geen slecht woord over te zeggen. Hele grote aanrader en terecht zoveel goede reviews.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een 5* ontbijt gehad; heerlijke toast met verse ingrediënten en lekker combinaties, verse thee en sapjes en zeer vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug als we weer in Brugge zijn!

4 weken geleden beoordeeld

Prachtige nieuwe ontbijt/food bar in Brugge. Hartje binnenstad, leuke lokatie, goeie bediening en bovenal lekkere drankjes/toasts!
Genieten!
Mooi, netjes, ... dit is hoe ik m'n toastjes wil zien.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig en leuk! Het eten was heel lekker! Enkel de stoelen en het bestek waren minder. Maar dat neem ik er graag bij voor en top middag.

5 weken geleden beoordeeld

Dit is een fantastische lunchplek. De goeie beoordelingen op tripadvisor zorgen ervoor dat je waarschijnlijk wel even moet wachten eer er een tafeltje vrij is. Maar het is het meer dan waard. Geen te uitgebreide kaart, maar fantastisch lekker. Hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!