TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Geweldig!”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 3 van 834 Restaurants in Brugge
13 januari 2019 beoordeeld

Dit is een fantastische lunchplek. De goeie beoordelingen op tripadvisor zorgen ervoor dat je waarschijnlijk wel even moet wachten eer er een tafeltje vrij is. Maar het is het meer dan waard. Geen te uitgebreide kaart, maar fantastisch lekker. Hier komen we zeker terug!

29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonet heerlijk gegeten hier, echt een aanrader !!
Alle gerechten zijn smaakvol en met liefde bereid. Er stond een rij tot buiten maar absoluut niet storend. We werden door personeel heel attent te woord gestaan en kregen een glaasje water aangeboden. De smaak sensatie was het wachten waard. Bediening is top. Wij komen zeker nog eens terug !

28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten & prima service . Leuke locatie en gezellige sfeer. Niet ver lopen van het centrum. Aanrader!

23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevinden op deze site. Echt lekker! Natuurlijke producten. Er was een wachtrij. Toch was het wachten niet te lang en werden zeer snel bediend. Een aanrader

15 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een paar vriendinnen gaan ontbijten daar. Had hoge verwachtingen maar jammer genoeg werden die niet 100% ingelost.
Wat ik ook een minpunt vind dat de dame die bestellingen opneemt zelfs geen Nederlands praat.

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!