“Worth it!”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 2 van 799 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zonet heerlijk gegeten hier, echt een aanrader !!
Alle gerechten zijn smaakvol en met liefde bereid. Er stond een rij tot buiten maar absoluut niet storend. We werden door personeel heel attent te woord gestaan en kregen een glaasje water aangeboden. De smaak sensatie was het wachten waard. Bediening is top. Wij komen zeker nog eens terug !

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten & prima service . Leuke locatie en gezellige sfeer. Niet ver lopen van het centrum. Aanrader!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gevinden op deze site. Echt lekker! Natuurlijke producten. Er was een wachtrij. Toch was het wachten niet te lang en werden zeer snel bediend. Een aanrader

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met een paar vriendinnen gaan ontbijten daar. Had hoge verwachtingen maar jammer genoeg werden die niet 100% ingelost.
Wat ik ook een minpunt vind dat de dame die bestellingen opneemt zelfs geen Nederlands praat.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via tripadvisor en alweer een juiste beoordeling. Top toast. Licht ideale combo van smaken.

Vlugge en vriendelijke bediening.

Hier komen we terug.

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!