“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 2 van 799 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten & prima service . Leuke locatie en gezellige sfeer. Niet ver lopen van het centrum. Aanrader!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gevinden op deze site. Echt lekker! Natuurlijke producten. Er was een wachtrij. Toch was het wachten niet te lang en werden zeer snel bediend. Een aanrader

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met een paar vriendinnen gaan ontbijten daar. Had hoge verwachtingen maar jammer genoeg werden die niet 100% ingelost.
Wat ik ook een minpunt vind dat de dame die bestellingen opneemt zelfs geen Nederlands praat.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via tripadvisor en alweer een juiste beoordeling. Top toast. Licht ideale combo van smaken.

Vlugge en vriendelijke bediening.

Hier komen we terug.

4 weken geleden beoordeeld

Jummie! Bezochten deze hidden hem iets na 14h op een maandag middag. Het was er lekker rustig. We kregen meteen een gezellig plaatsje toegewezen. Er komt een gratis glas water op tafel. Fijn! We bestelden beiden een hartige toast, eentje met kaas ei en bacon, de andere vegetarisch met zoete aardappel en rode ui. Beiden waren zeer luchtig, barstensvol smaken en overheerlijk! We hebben met volle teugen weten te genieten! Absolute aanrader in de drukke binnenstad!

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!