“Heerlijk ontbeten”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 2 van 796 Restaurants in Brugge
31 oktober 2018 beoordeeld

Het was even wachten, maar het was het meer dan waard. Een leuk origineel menu met ook lekkere vegetarische opties. Als we nog eens in Brugge zijn dan komen we zeker terug!

28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik namen de classic toast en de chickenletta. De toasts zijn geroosterde dikke boterham, dus niet te verwarren met een tosti :) Wij vonden ze super lekker. Het restaurant is leuk en trendy ingericht en het personeel is vriendelijk. Bij het eten krijg je een glaasje water van het huis. Een vriendelijk gebaar!

27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tosti’s met een twist. Echt de moeite waard. Vooral de Crying shrimps. Aanrader. Mijn vrouw vond het ook kekker

27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Goede service en het eten was heerlijk! De toast met tiramisu is echt een aanrader!

27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons ontbijt hier was lekker! Wij hadden een veggie plate van 14 euro en een mogu? van 7,50 euro. De mogu was in verhouding veel beter dan de veggie plate. De veggie plate bestond uit een portie sla, gegrilde halve tomaat, drie plakjes avocado, een stukje haloumi en dat wat de mogu ook had, een knapperig broodje paddenstoelen humus met daarop twee eitjes. De koffie was wat slap, de thee was lekker. Service was vriendelijk, plekje was gezellig.

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!