TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijke lunch met fijn personeel !!!”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Geclassificeerd als nr. 3 van 834 Restaurants in Brugge
17 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen terecht via trip advisor bij deze leuke lunch zaak. Echt een aanrader !! Super leuke vlotte bediening en heerlijke toasts gegeten, was elke goede recensie meer dan waard. Wij komen hier terug !!

Datum van bezoek: oktober 2018

6 oktober 2018 beoordeeld

Een hippe tent , trendy ingericht met een klein zonneterrasje vanachter.
De toasts zijn superlekker , er wordt gebruik gemaakt van verse ingrediënten en de open keuken geeft je de kans mee te genieten van de bereiding.
Met talrijke vegetarische en veganistische opties, slow juices en poke bowls, is dit heaven voor de 'bewuste' eter. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Hier loop ik altijd tevreden en verzadigd naar buiten. Keep up the good work!

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische brunch naar binnen gewerkt, met super vriendelijke en snelle service! Zeker een aanrader!

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De toasts waren heel lekker, vooral de ‘classic’. Ook de speciale theesoorten: mmm! Bediening super vriendelijk en behulpzaam om onze groep van 6 een plek te geven. We moesten een tijdje wachten op een tafel maar dat was het zeker waard!

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit tentje kwamen wij tegen in het straatje van ons hotel en de buitenkant trok onze aandacht! Naar binnen gestapt en achterin was nog een verborgen ruimte met meer tafels en een schattig klein binnentuintje. Heerlijke tosti’s, goede prijzen. Goede bediening. Heerlijk gegeten en lekkere koffies.

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!