“Heerlijke lunch ”
Beoordeling van That's Toast!

That's Toast!
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 6 van 737 Restaurants in Brugge
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en drukke plek om te lunchen. Leuke gerechten en lekkere drankjes. Zeker de moeite waard! De pokebowl was een beetje simpel maar de broodjes en de drankjes waren helemaal top!

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten deze om te lunchen.
Trendy, vernieuwend en heel erg lekker! Er wordt gewerkt met een groot aanbod van verse producten.
Jammer genoeg liep er met mijn boterhammetje iets mis. De kok reageerde uiterst tactvol en maakte zeer snel een vers bordje. Hij excuseerde zich nogmaals en wist mij als extraatje te melden dat hij mijn gerecht van de rekening verwijderd had.
De manier waarop er met een foutje wordt omgegaan , laat het echte niveau van de zaak zien.

9 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hip & trendy interieur, vriendelijk en vlotte bediening en zeer lekker eten. Zeker een aanrader om in de middag lekker en gezellig te lunchen!

8 februari 2018 beoordeeld

Super gezellig lunch café waar je goed wordt ontvangen. Bediening is top en op de kaart staat voor ieder wat Wils, zelfs bijna te veel goede keuzes. Ik kom zeker weer een keer terug :)

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk mensen die het vak begrijpen, aandacht voor de klant, een lach, betrokken en kwaliteit! Aanrader, wel even wachten op een plekje maar de moeite waard ,....

Reizigers die That's Toast! bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In That's Toast! geweest? Deel je ervaringen!