“Goed eten, ruime porties, scherpe prijs.”
Beoordeling van Vlaminck'14

Vlaminck'14
Een tafel reserveren
wo 17/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 80 van 824 Restaurants in Brugge
20 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met onze vriendengroep goed gegeten. Vriendelijke bediening, ruime porties en smaakvolle gerechten in een rustige sfeer. Een aanrader.

10 mei 2019 beoordeeld

Tot het einde van het aspergeseizoen serveren Bishnu, Bijay en Shiva onze lekkere Vlaamse asperges.
Gisteren met vriendin één van die gerechten geproefd, namelijk “Asperges op zijn Vlaams met pommes chateaux”.
Heel vriendelijk onthaal, vlotte bediening en fijn gerecht waarbij de asperges subliem waren klaargemaakt. Een waar genot voor de smaakpapillen.

5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met hele goeie bediening, ook voor een scherpe prijs! Zeker een aanrader. Verschillende 3 of 4 gangen menus die bij ons erg zijn bevallen.

4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super service en geweldig eten. Vanuit het frietmuseum door de goede recensies en de verwachtingen zijn volledig waargemaakt!

29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zou er zo aan voorbij lopen. Gelukkig hadden we dit gevonden bij tripadviser. Lekker eten, vriendelijke bediening en goede prijs!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Vlaminck'14 bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Vlaminck'14 geweest? Deel je ervaringen!