“Uitstekend eten en geweldige service.”
Beoordeling van Vlaminck'14

Vlaminck'14
Reserveren met
Vlaminck'14 is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 108 van 813 Restaurants in Brugge
15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste plek voor lunch of diner voor een goede prijs, goed voor de lokale bevolking en toeristen. Ik zal het zeker aanbevelen.

Datum van bezoek: maart 2019

7 maart 2019 beoordeeld

Er waren geen andere gasten wat het toch wel wat ongezellig maakte. De bediening echter was zeer vriendelijk. Had soep genomen, deze was heet en goed afgekruid en het begeleidende brood was erg lekker met krokante korstjes. De garnaalkroketten en kaaskroketten waren huisgemaakt en dat proefde je. Zeer verzorgd gebracht. Prijs kwaliteit was in orde.

Datum van bezoek: maart 2019
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn op donderdag avond in de Vlaminck'14 gaan eten. Wortelsoep croquetten steak choco. Heerlijk. Huisgemaakte gerechten en sauzen. Artisanaal. Kwaliteit uit vervlogen tijd.

Datum van bezoek: februari 2019
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kerstmenu was prima in orde. Heerlijke gerechten en alles meer dan voldoende. Personeel is erg leuk en attent.

Datum van bezoek: december 2018
18 december 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij restaurant de vlamick in Brugge. Alle gerechten waren smaakvol en goed bereid. Carpaccio, konijn alles was ruim voldoende en heerlijk. Lekkere wijn erbij gedronken.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Vlaminck'14 bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Vlaminck'14 geweest? Deel je ervaringen!