“Heerlijk gegeten!”

Vandaag
20:00
Geclassificeerd als nr. 80 van 824 Restaurants in Brugge
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn op donderdag avond in de Vlaminck'14 gaan eten. Wortelsoep croquetten steak choco. Heerlijk. Huisgemaakte gerechten en sauzen. Artisanaal. Kwaliteit uit vervlogen tijd.

Datum van bezoek: februari 2019

28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kerstmenu was prima in orde. Heerlijke gerechten en alles meer dan voldoende. Personeel is erg leuk en attent.

Datum van bezoek: december 2018
18 december 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij restaurant de vlamick in Brugge. Alle gerechten waren smaakvol en goed bereid. Carpaccio, konijn alles was ruim voldoende en heerlijk. Lekkere wijn erbij gedronken.

Datum van bezoek: december 2018
25 november 2018 beoordeeld

Dit is een restaurant waar men met veel goesting kookt en dat proef je !.
Ik heb gekozen voor Konijn met pruimen en mijn echtgenote koos de sliptongetjes .
De beide gerechten waren super lekker en werden mooi opgediend met een mix ven verse rauwe groenten.!
Op de kaart stonden nog veelbelovende gerechten , zelfs enkele Thaise gerechten , die we zeker zullen komen proeven.
Het restaurant is gelegen in het stadscentrum.
Ons oordeel is dat men hier voor een correcte prijs heel lekker kan eten, .

Datum van bezoek: november 2018
17 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten de bouabaise en de Thaise mosselen en de fazant waren uitstekend zeker een bezoekje teug waard

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Vlaminck'14 bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Vlaminck'14 geweest? Deel je ervaringen!