“De verrassing van ons weekend Brugge”
Beoordeling van BRASSERIE BRUGGE DIE SCONE

BRASSERIE BRUGGE DIE SCONE
Geclassificeerd als nr. 382 van 811 Restaurants in Brugge
Beschrijving: Proeven is de boodschap! Lokale gerechtjes, wafels en uiteraard bier. Met een zalig terras onder de bomen, prachtig zicht op het Belfort. Jong en enthousiast team.
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige ambiance en een vlotte bediening, het eten was erg lekker en het personeel toont belangstelling in jou als persoon maakt graag een praatje.. Gezellig familiair restaurant. Bedankt Dennis.

Datum van bezoek: oktober 2018

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een gezellige brasserie met een vriendelijke vlotte bediening . Gewone kost zonder al te veel franjes en show op het bord maar eerlijk en lekker bereid kost .
Heb wat moeite gehad met de hoge prijs van de dranken maar de prijzen van de gerechten zijn dan weer wel zeer democratisch . Dus finaal heel correct in evenwicht en ben ik blij mij niet te laten hebben misleiden door de mindere recensies op trip adviser die als toeristen trap beschreven werden . Ik kom er graag en ik ben als Bruggeling fan en ze mogen mij daar nog meer verwachten en dat er veel toeristen komen vind ik best gezellig . Er hangt een gezellige brasserie sfeer en dit in het hart van Brugge .

Datum van bezoek: september 2018
21 augustus 2018 beoordeeld

Het is er mooi zitten op het terras met zicht op de bekendste bocht van de reien. Het personeel was vriendelijk en het eten was OK, ook al had ik een wat verkeerde keuze gemaakt met voor vegetarische spaghetti te kiezen i.p.v. vegetarische lasagne.
De chocolademousse was prima.

Datum van bezoek: augustus 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren samen op stap met vrienden en zochten een gezellig restaurantje waar je goed kan eten. Toevallig op deze brasserie gebotst! Supercorrecte ober met humor en heel lekker eten! Leuke ervaring!

Datum van bezoek: juli 2018
16 juli 2018 beoordeeld

We hebben genoten, mede dankzij de vriendelijke bediening! De lunch was zeer goed, we zijn dankbaar en keren graag weer!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die BRASSERIE BRUGGE DIE SCONE bekeken, bekeken ook

Beernem, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In BRASSERIE BRUGGE DIE SCONE geweest? Deel je ervaringen!