“Supercharmante zaak waar kwaliteit en vriendelijkheid troef is!”
Beoordeling van Margritt

Margritt
Geclassificeerd als nr. 169 van 824 Restaurants in Brugge
21 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak kan je kort maar krachtig omschrijven...topontbijt supereerlijke lunchkaart en een vriendelijke glimlach die altijd aanwezig is! Chapeau om hetgeen jullie doen nl. topkwaliteit geven op een toeristische plaats en ons locale mensen en toeristen een warm gevoel geven dat we meetellen in jullie verhaal en niet zoals voor de meeste andere zaken in centrum Brugge enkel gaan voor het snelle geld.
Thanks for all en veel succes met het delen van jullie passie!

Datum van bezoek: november 2018

12 september 2018 beoordeeld

Hele leuke plek voor de lunch. Alleen de mogelijkheid om met je bankpas te betalen ontbreekt nog.
We aten brood met avocado en zalm en een lekkere salade met warme geitenkaas.

Datum van bezoek: september 2018
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Margritt serveert uitstekende koffie. Mooi, strak, Gezellig plekje. Heel gastvrij. Zeker een bezoek waard.

Datum van bezoek: juni 2018
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alweer een nieuwe koffie/ lunchbar ontdekt in Brugge. Een zeer rustgevende plaats en een erg vriendelijke bediening. Veel keuze uit verschillende gezonde gerechten, thee, koffie, enzovoort. Ik vroeg om een gemberthee en tot mijn blije verbazing kreeg ik een volledige kan, top! Zeker een aanrader als je net zoals mij van gezond eten en een lekker drankje houdt.

Datum van bezoek: januari 2018
29 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer rustgevende plaats en gastdame (Sofie?).
Margritt zat helemaal vol en Sofie bleef heel rustig en alles correct uitvoeren. Ze was helemaal alleen, maar iedereen had geduld en dat was zeker een pluim waard.
Het eten was vers en heel lekker.
Afijn, het is volgens ons een 5 waard.
We komen zeker een keer terug.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Margritt bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Margritt geweest? Deel je ervaringen!