“Gezellig!”
Beoordeling van Cafe Cambrinus

Cafe Cambrinus
Geclassificeerd als nr. 51 van 811 Restaurants in Brugge
9 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig klein cafeetje. Maar de tafels en stoelen zijn niet gemaakt voor grote mensen. Heel vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: februari 2019

5 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige avond! Warm ontvangst en een goede sfeer, bieren waren heerlijk en heel netjes geprijst! Aanrader voor iedereen.

Datum van bezoek: februari 2019
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ontzettend leuk zaakje met heerlijke biertjes van de tap. Het plankje met vleeswaren en kaasjes is echt een aanrader

Datum van bezoek: januari 2019
2 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de eigenaresse van onze b&b zijn we hierheen gegaan. Als je van bier houdt een aanrader. Genoeg keuze van de tap. Daarbij een borrelplankje kaas en vlees besteld. We hebben hier een heerlijke namiddag gehad. Let op er zit een kleine en grote variant in dezelfde straat. Dus als de ene vol zit, kun je de ander wellicht proberen.

Datum van bezoek: december 2018
20 december 2018 beoordeeld

dichtbij de Grote Markt bevindt zich dit gezellige café waar steeds wisselend 20 bieren van het vat beschikbaar zijn. je kunt er ook iets knabbelen.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Cafe Cambrinus bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Cafe Cambrinus geweest? Deel je ervaringen!