Beoordeeld op 26 juli 2021

Als veeleisende B&B-bezoekers hebben we hier na ons verblijf van 2 nachten met ontbijt en maaltijd hier geen enkele opmerking over. Niets dan lof voor de totaliteit van gastheerschap, vooruitdenken, attent zijn en de beleving van een zeer speciale en luxueuze omgeving. Als de perfectie bestaat wordt ze hier toch dicht benaderd. Bravo!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 15 april 2021

Schitterende b&b!
Zeer hartelijke ontvangst, perfect ontbijt en dit alles in een prachtig historisch kader.
Nette mooie kamer.
Niets op aan te merken.
Een echte aanrader!
Een rustige straat en toch centrum Brugge.
Bedankt.
Lieve en guy

Beoordeeld op 9 april 2021

Onze overnachting in deze b&b was ZALIG!! We hebben enorm genoten: hartelijk ontvangst en warme eigenaars, lekker ontbijt en diner, prachtig pand, de Rubenssuite was geweldig! 10/10 aanrader ( ook tijdens deze 'coronatijden'..!)
Bedankt!!

Beoordeeld op 4 april 2021

Logeren in het centrum maar toch heel rustig. Prachtig historisch pand. We werden enorm verwend door Michael en John de eigenaars. Heel vriendelijke mensen, geweldige service. Ontbijt uitgebreid, ook diner was zeer vers en lekker. Er werd ook info over de stad gegeven. Leuk dakterras om een drankje te nuttigen. Ondergrondse parking t Zand vlakbij.

Beoordeeld op 7 december 2020

Afgelopen weekend 3 dagen Brugge gedaan in deze moeilijke tijd; na wat zoeken kwamen we bij deze B&B terecht; het voordeel was dat ze ook avondeten serveren.
Bij aankomst werden we warm verwelkomd door de gastheer Michael; niets was te veel om te vragen. We boekten de Rubenssuite, prachtige kamer met wel een zeer speciaal karakter; een dikke 10 qua hygiene ook.
Het ontbijt werd de eerste dag beneden geserveerd en de 2 de dag in de mooie kapel met mooi buitenterras; het diner werd de ene dag beneden geserveerd en de 2de dag in de kapel hetgeen toch het gevoel gaf dat je telkens ergens at. Het eten was ook heel lekker door de vrouw des huizes klaargemaakt en er werden lekkere wijntjes bij geserveerd. Deze 3 dagen hebben ons enorm veel deugd gedaan mede dankzij deze superleuke plaats die dan ook nog eens midden in het centrum ligt en vlak bij de grote parking het zand. Dikke pluim voor de uitbaters.

Bert en Koen

Datum van verblijf: december 2020