Beoordeeld op 4 april 2021

Logeren in het centrum maar toch heel rustig. Prachtig historisch pand. We werden enorm verwend door Michael en John de eigenaars. Heel vriendelijke mensen, geweldige service. Ontbijt uitgebreid, ook diner was zeer vers en lekker. Er werd ook info over de stad gegeven. Leuk dakterras om een drankje te nuttigen. Ondergrondse parking t Zand vlakbij.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 7 december 2020

Afgelopen weekend 3 dagen Brugge gedaan in deze moeilijke tijd; na wat zoeken kwamen we bij deze B&B terecht; het voordeel was dat ze ook avondeten serveren.
Bij aankomst werden we warm verwelkomd door de gastheer Michael; niets was te veel om te vragen. We boekten de Rubenssuite, prachtige kamer met wel een zeer speciaal karakter; een dikke 10 qua hygiene ook.
Het ontbijt werd de eerste dag beneden geserveerd en de 2 de dag in de mooie kapel met mooi buitenterras; het diner werd de ene dag beneden geserveerd en de 2de dag in de kapel hetgeen toch het gevoel gaf dat je telkens ergens at. Het eten was ook heel lekker door de vrouw des huizes klaargemaakt en er werden lekkere wijntjes bij geserveerd. Deze 3 dagen hebben ons enorm veel deugd gedaan mede dankzij deze superleuke plaats die dan ook nog eens midden in het centrum ligt en vlak bij de grote parking het zand. Dikke pluim voor de uitbaters.

Bert en Koen

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 8 september 2020 via mobiele applicatie

Een overnachting die gratis werd geüpdatet naar een prachtige suite, met fraaie badkamer.
Gesitueerd in een middeleeuwse vernieuwde woning.
Zeer vriendelijk en behulpzame uitbater.
Perfect ontbijt. Goede ligging.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 21 december 2019

Super mooie B en B . gelegen op een super locatie vlak bij het centrum. alles op loop afstand.
geweldig ontvangst door de gastheer Micheal. Hele mooie kamer met heel veel ruimte aparte badkamer en zitkamer . Top. Ontbijt wordt helemaal goed voor je geregeld met div broodjes en zelfs je gebakken eitje mag je zelf kiezen wat je er op wil.

Kamertip: Ik had de Rembrand kamer , die was helemaal top.!!! Maar denk dat alle kamers top zijn.
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Een toplocatie, in een prachtig monumentaal pand met veel originele details. De gastheer legt je volledig in de watten. Met passie en enthousiasme vertelt hij over de geschiedenis van het pand en over Brugge.

Datum van verblijf: juli 2019