Beoordeeld op 7 december 2020

Afgelopen weekend 3 dagen Brugge gedaan in deze moeilijke tijd; na wat zoeken kwamen we bij deze B&B terecht; het voordeel was dat ze ook avondeten serveren.
Bij aankomst werden we warm verwelkomd door de gastheer Michael; niets was te veel om te vragen. We boekten de Rubenssuite, prachtige kamer met wel een zeer speciaal karakter; een dikke 10 qua hygiene ook.
Het ontbijt werd de eerste dag beneden geserveerd en de 2 de dag in de mooie kapel met mooi buitenterras; het diner werd de ene dag beneden geserveerd en de 2de dag in de kapel hetgeen toch het gevoel gaf dat je telkens ergens at. Het eten was ook heel lekker door de vrouw des huizes klaargemaakt en er werden lekkere wijntjes bij geserveerd. Deze 3 dagen hebben ons enorm veel deugd gedaan mede dankzij deze superleuke plaats die dan ook nog eens midden in het centrum ligt en vlak bij de grote parking het zand. Dikke pluim voor de uitbaters.

Bert en Koen

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 8 september 2020 via mobiele applicatie

Een overnachting die gratis werd geüpdatet naar een prachtige suite, met fraaie badkamer.
Gesitueerd in een middeleeuwse vernieuwde woning.
Zeer vriendelijk en behulpzame uitbater.
Perfect ontbijt. Goede ligging.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 21 december 2019

Super mooie B en B . gelegen op een super locatie vlak bij het centrum. alles op loop afstand.
geweldig ontvangst door de gastheer Micheal. Hele mooie kamer met heel veel ruimte aparte badkamer en zitkamer . Top. Ontbijt wordt helemaal goed voor je geregeld met div broodjes en zelfs je gebakken eitje mag je zelf kiezen wat je er op wil.

Kamertip: Ik had de Rembrand kamer , die was helemaal top.!!! Maar denk dat alle kamers top zijn.
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Een toplocatie, in een prachtig monumentaal pand met veel originele details. De gastheer legt je volledig in de watten. Met passie en enthousiasme vertelt hij over de geschiedenis van het pand en over Brugge.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 1 december 2018

geen komentaar , alles perfect en zeer klaar!!!! iedereen vrolijk en vriendelijk en de ontvangst door Michael warm tof mega lief en het klikte tegelijk!! wat een perfecte man op de juiste plaats!!!netheid en hygiëne daar kan mester proper niet aan tippen, we konden van de vloer likken!!! we hadden zeer aangename babbels met Michael en zen kindjes en vrouw zijn van grote tel!!! het andere personeel hebben we niet veel gezien maar verdienen en krijgen van ons zeker 10 op 10 en meer!!!! amai amai, wat een verblijf was dat, alles compleet geen dit of geen dat!!!!!!

Kamertip: toppie toppie toppie geen tips want alles is er en alles is in orde!!!!! en wees gerust in zo'n kamer kom je tot echte rust!!!!!
Datum van verblijf: november 2018