“Heerlijk restaurant”

Keukens: Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner
4 weken geleden beoordeeld

Wat een leuke ontdekking was dit restaurant. Erg goede en deskundige bediening, passende muziek, leuke inrichting en uiteraard niet onbelangrijk: erg goed eten voor een prima prijs.

4 weken geleden beoordeeld

Een koude regenachtige avond, een lege stad en dan zo hartelijk en warm onthaald worden, zelfs in tijden van anderhalve meter afstand. Super lekker gegeten, pulled pork sandwich, pasta al ragu, ribben gekruid en ribben bbq. Om je vingers bij af te likken. We komen hier terug!

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een meerwaarde voor brugge. Zeer lekker gegeten idem service. De zaak is volledig vernieuwd en dat was nodig. Bij aankomst super vriendelijk ontvangen door wat ik dacht een hipster te zijn maar nee hoor, je voelt direct dit is een vakman, een jonge hippe kerel met verstand van zaken. Chapeau. Achter de grill staat een jonge gast die in Amerika de knepen van het grillen heeft geleerd en dat proef je. Als voorgerecht deelden we 1 varkensrib die op 3 manieren was klaargemaakt, letterlijk om je vingers bij af te likken. Hoofdgerecht was een stuk pluma, wel eerlijk gezegd een van de lekkerste stukken vlees dat ik in lange tijd gegeten heb, boterzacht, perfect gegrild, goed gekruid maar ook niet teveel... Zo herken je de kunst van het grillen, dikke pluim voor de chef.

Ik zou zeggen allen daarheen want die 2 kerels verdienen een goed draaiende zaak, ik ben geweest en ga zo snel mogelijk terug !

Proficiat gasten !

16 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier al 20 jaar geleden, ondertss is de inrichting wat veranderd maar nog steeds gezellig. Heel vriendelijke ontvangst en lekkere malse ribbetjes. Veel drankkeuze. Leuke plek!

8 augustus 2020 beoordeeld

De spare ribs die ik gewend ben zijn heel mals. Deze waren taai naar mijn mening. Maar kennelijk zijn het geen spare ribs en wellicht hoort het wat taaier te zijn. Of ze hadden langer moeten bakken. De gekruide ribs waren heel zout (terwijl ik normaal vrij zout eet) de Wiskey marinade was wel lekker. We kregen geen kommetje voor de ribbetjes en ook geen doekje.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die The Hobbit bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In The Hobbit geweest? Deel je ervaringen!