“Authentiek gezellig en gewoon goed”
Beoordeling van De Vlaamsche Pot

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze B&B eigenaar de Walvisch hier naar toe gegaan omdat wij vroegen naar een restaurant waar ook de ‘locals’ naar toe gaan. Wat een leuke plek, wat een sfeertje binnen, wat lekker eten, genoten van het stoofpotje met BAM een schep friet. Vrouwlief had de varkenshaas en die was ook erg goed.
Echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019

24 december 2018 beoordeeld

16 uur in de namiddag is iedereen verplicht om iets te eten.
Daarom al die lege plaatsen? Terwijl de andere zaken vol zijn?
Wij zijn doorgegaan.

Datum van bezoek: december 2018
22 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben beide de Vlaamsche stoverij genomen en die was heerlijk! Restaurant had gezellige hoekjes, geen grote ruimtes. Dessert was ook prima.

Datum van bezoek: december 2018
17 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een barman naar dit tentje gegaan om te eten. Leuk personeel en heerlijk Belgisch eten. Mega aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Vlaamsche pot is vooral een leuk pand. Veel hoeken en gaten om te zitten in een traditionele sfeer. De kaart is (erg) beperkt en bevat de standaard (toeristische) gerechten. Ook de prijzen zijn gebaseerd op (eendags)toeristen. Geen verfijnde keuken, gewoon Vlaamsche kost. Leuk is het uitserveren van de friet, uit de uitlekbak, bekend uit iedere friteszaak.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die De Vlaamsche Pot bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In De Vlaamsche Pot geweest? Deel je ervaringen!