“Moeite waard”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
22 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben beide de Vlaamsche stoverij genomen en die was heerlijk! Restaurant had gezellige hoekjes, geen grote ruimtes. Dessert was ook prima.

Datum van bezoek: december 2018

17 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een barman naar dit tentje gegaan om te eten. Leuk personeel en heerlijk Belgisch eten. Mega aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Vlaamsche pot is vooral een leuk pand. Veel hoeken en gaten om te zitten in een traditionele sfeer. De kaart is (erg) beperkt en bevat de standaard (toeristische) gerechten. Ook de prijzen zijn gebaseerd op (eendags)toeristen. Geen verfijnde keuken, gewoon Vlaamsche kost. Leuk is het uitserveren van de friet, uit de uitlekbak, bekend uit iedere friteszaak.

Datum van bezoek: oktober 2018
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer hartelijk verwelkomt door de baas en het personeel. We zijn met veel respect bediend geweest. Het is er zeer romantisch en gezellig, het eten is zeer goed en zeer zeker naar prijs kwaliteit. De huiswijn is zeker aan te raden een top wijn. We hebben zeer goed gegeten en genoten van onze avond. Mijn volgende reservatie is al gemaakt. Een aanrader om zeker eens langs te komen

Datum van bezoek: augustus 2018
hojas, Eigenaar van De Vlaamsche Pot, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2018

We hope you enjoyed your visit to our restaurant and Bruges. Whenever you have the intention to visit our city again, we hope to receive you one more time, the Vlaamsche Pot Team
bedankt voor de mooie reactie van ons restaurant, wij zijn blij om terug te mogen ontvangen, groetjes mario

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijzen voor Brugse begrippen zijn aan de hoge kant. Vanwege een laat ontbijt, wilde wij een portie delen en een voorgerechtje als lunch. Na overleg met de baas was dit niet mogelijk. Ondanks dat het terras volledig leeg was. Vreemd. Wij zijn opgestaan en vertrokken.

Datum van bezoek: september 2018
hojas, Eigenaar van De Vlaamsche Pot, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2018

hallo, fijn omdat je langs bent geweest, maar ons restaurant is inderdaad niet voor goedkope mensen. wij zijn een lokaal restaurant die al 34 jaar bestaat, met oude waarden en prijzen. als je niets wil uitgeven voor kwaliteit dan moet je bij ons niet zijn, er zijn genoeg restaurants die toe laten om te delen en je dan bedenkelijke kwaliteit voorschotelen, ik hoop u van dienst te zijn geweest cattoor mario

Reizigers die De Vlaamsche Pot bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In De Vlaamsche Pot geweest? Deel je ervaringen!