“Verjaardags Lunch april 2019”
Beoordeling van Zet'joe

Zet'joe
Geclassificeerd als nr. 37 van 723 Restaurants in Brugge
Wijk: St-anna
Wijk: St-anna
2 weken geleden beoordeeld

Super lekker. Heel aangename ervaring. Eten zeer lekker, aangepaste dranken zijn top, ook de non alcoholische. Top bediening en zeer vriendelijk. Leuke ervaring.

Datum van bezoek: juni 2020

30 augustus 2020 beoordeeld

We gingen voor het menu Het vlakke land en konden ervaren hoe Geert Van Hecke trefzeker smaaksensaties neerzet met ongekunstelde bereidingen van kwaliteitsvolle streekproducten. Het is even wennen na onze bezoeken aan jongere, rijzende "sterren" waar om te beginnen de volumes nog kleiner zijn en "fusion" en "slow food" hoogtij vieren. Het was anders, klassieker, maar het "monument Van Hecke" blijft stevig overeind.
De sommelier raadde ons een voortreffelijk wijn aan en was een schoolvoorbeeld van hoe bediening in een toprestaurant moet zijn.

30 augustus 2020 beoordeeld

Zeer gezellige, warme, toegankelijke sfeer. Erg mooi ingericht. Kom binnen, zet je, ... zo voelt het ook.
Zeer vriendelijke bediening, tijd voor een los babbeltje door de gastvrouw, door medewerkers, hier en daar een kwinkslag. De meester chef-kok himself die even goeiedag aan tafel komt zeggen. Zeer geapprecieerd!
Bij de naam Geert Van Hecke heb je uiteraard verwachtingen, en niet de minste!
Maar ook deze worden ingevuld.
Verse, lekkere, verzorgde en uiterst mooi gepresenteerde gerechtjes. Verrassende combinaties die leiden tot verrassende maar sublieme smaken. Heerlijke geuren en kleuren.
Zeer kleine minpuntjes voor ons: in het begin kwamen de eerste gerechtjes te snel na elkaar. Het mocht wat trager, er mocht wat meer tijd tussen.
Spijtig dat het water dan eerder "te traag" werd bijgevuld, waardoor we een tijdje met een leeg glas zaten of zelf moesten vragen om bij te vullen. Jammer, vooral in mijn geval, wanneer je enkel water drinkt, want dan heb je niets te drinken. Dit zou vanuit de bediening zelf tijdig opgemerkt moeten worden.
Beide bemerkingen wanneer je beoordeeld op perfectie. Anderzijds heb je wel de verwachting gezien de naam, de ster, het stevig prijskaartje..
Maar, niettemin, Het is een topadres!

24 augustus 2020 beoordeeld

Om een of andere reden zijn we nooit in De Karmeliet geraakt. Na een bezoek aan Zet!joe hebben we daar behoorlijk spijt van.
Zelden in een 1 ster restaurant geweest dat zo'n waar voor zijn geld geeft. Alles was op en top verzorgd, en alles had ongelooflijk veel smaak. Tot zelfs de kazen toe.
Méér dan voldoende, perfect op smaak, en een bijzonder aangename gastvrouw en sommelier. Meer moet dat echt niet zijn.

15 augustus 2020 beoordeeld

Wij hebben bijzonder genoten van een heerlijk lunchmenu met wijnarrangement op de verjaardag van mijn man. Professionele doch gemoedelijke ontvangst. Drie overheerlijke kleine voorgerechtjes met gul bijgeschonken lekkere wijn. Zalige vis als hoofdgerecht en als afsluiter een smeuïge dame blanche met versgedraaid ijs. Gastvrouw Mireile nam de tijd voor een praatje en de chef kwam zijn gasten begroeten na het einde van de shift. Top personeel ook. Hier komen we zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Zet'joe bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Zet'joe geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.