“Het heeft z'n naam niet gestolen!”
Beoordeling van Zet'joe

Zet'joe
Geclassificeerd als nr. 20 van 735 Restaurants in Brugge
Wijk: St-anna
Wijk: St-anna
4 weken geleden beoordeeld

Zeer gezellige, warme, toegankelijke sfeer. Erg mooi ingericht. Kom binnen, zet je, ... zo voelt het ook.
Zeer vriendelijke bediening, tijd voor een los babbeltje door de gastvrouw, door medewerkers, hier en daar een kwinkslag. De meester chef-kok himself die even goeiedag aan tafel komt zeggen. Zeer geapprecieerd!
Bij de naam Geert Van Hecke heb je uiteraard verwachtingen, en niet de minste!
Maar ook deze worden ingevuld.
Verse, lekkere, verzorgde en uiterst mooi gepresenteerde gerechtjes. Verrassende combinaties die leiden tot verrassende maar sublieme smaken. Heerlijke geuren en kleuren.
Zeer kleine minpuntjes voor ons: in het begin kwamen de eerste gerechtjes te snel na elkaar. Het mocht wat trager, er mocht wat meer tijd tussen.
Spijtig dat het water dan eerder "te traag" werd bijgevuld, waardoor we een tijdje met een leeg glas zaten of zelf moesten vragen om bij te vullen. Jammer, vooral in mijn geval, wanneer je enkel water drinkt, want dan heb je niets te drinken. Dit zou vanuit de bediening zelf tijdig opgemerkt moeten worden.
Beide bemerkingen wanneer je beoordeeld op perfectie. Anderzijds heb je wel de verwachting gezien de naam, de ster, het stevig prijskaartje..
Maar, niettemin, Het is een topadres!

4 weken geleden beoordeeld

Om een of andere reden zijn we nooit in De Karmeliet geraakt. Na een bezoek aan Zet!joe hebben we daar behoorlijk spijt van.
Zelden in een 1 ster restaurant geweest dat zo'n waar voor zijn geld geeft. Alles was op en top verzorgd, en alles had ongelooflijk veel smaak. Tot zelfs de kazen toe.
Méér dan voldoende, perfect op smaak, en een bijzonder aangename gastvrouw en sommelier. Meer moet dat echt niet zijn.

15 augustus 2020 beoordeeld

Wij hebben bijzonder genoten van een heerlijk lunchmenu met wijnarrangement op de verjaardag van mijn man. Professionele doch gemoedelijke ontvangst. Drie overheerlijke kleine voorgerechtjes met gul bijgeschonken lekkere wijn. Zalige vis als hoofdgerecht en als afsluiter een smeuïge dame blanche met versgedraaid ijs. Gastvrouw Mireile nam de tijd voor een praatje en de chef kwam zijn gasten begroeten na het einde van de shift. Top personeel ook. Hier komen we zeker terug.

29 juni 2020 beoordeeld

We genoten de lunch gedurende het eerste week-end terug open. Prachtig weer zodat we op het terras de maaltijd genoten met onze familie.
Mooie menu Brugge die scone waarbij elke gang aangenaam en evenwichtig, eerlijke keuken, weliswaar niet wow gevoel. Heerlijke wijn (Meursault & Volnay) bij genoten met aanvaardbare prijssetting. Op einde van de maaltijd nog een merkwaardige 100 jaar oude Calvados, uniek smaak palet.
Bediening was initieel wat traag, ganse terras zat immers vol, doch aansluitend vlot en aangenaam. Optimaal voor de lossere omgeving van een terras lunch.
De prijs is stevig, doch vertegenwoordigt evident de naam van de chef.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2020
29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst. Zeer lekkere gerechten. topklasse, eerlijke producten.
Zeker voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Zet'joe bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Zet'joe geweest? Deel je ervaringen!