“Het beste van het beste”
Beoordeling van Zet'joe

Zet'joe
Geclassificeerd als nr. 32 van 737 Restaurants in Brugge
3 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De naam Geert Van Hecke spreekt voor zich. Hij hoeft zich niet meer te bewijzen. Zelfs zonder de karmeliet blijft hij het niveau halen. De gerechten waren zonder meer AF. Topniveau. Lekkere wijnen te verkrijgen per glas. Zeer vriendelijk en aangenaam personeel. Vanuit het restaurant kijk je zo binnen in de keuken. De kok himself komt na de maaltijd zijn klanten begroeten.

Datum van bezoek: februari 2020

28 december 2019 beoordeeld

In de super drukke kerst periode In Brugge genoten van het lunchmenu in het rustige zet’joe.( al was het volgeboekt) Niet het stijve van een sterren restaurant maar een correcte bediening.Elk gerecht toont het meesterschap van de chef die nog altijd actief is in de keuken. Er zijn veel sterrenkoks die hier een puntje kunnen aan zuigen. Proficiat.

Datum van bezoek: december 2019
17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Die Man kan koken ! Langoustines met aubergine top, hertekalf met poivre saus top, tarbot met witloof top jacobsvruchten top kader top prijzen toptop. De kwaliteit en bediening van een 3 sterren zijn gebleven de prijs zeker ook 970 euro voor 4 man.

Datum van bezoek: november 2019
4 november 2019 beoordeeld

Met of zonder 3 sterren , het was gewoon de MAX !!! Met uitgelezen wijntjes en het moeten de dure niet zijn , super goeie service , een rustige " open keuken " kortom we gaan daar nog terug dat is zeker en voor de prijs dat weet je van te voren maar eens je er buiten bent vergeet je dat ( en voor de boefers : GE MOET ACHTERAF NIET NAAR DE .... !!!

Datum van bezoek: november 2019
25 september 2019 beoordeeld

Wanneer je deze zaak binnenkomt, voel je direct dat Mevr. Van Hecke gewoon is gasten te ontvangen, ook al kom je hier voor de eerste keer.
Het had geregend die middag maar we droogde al snel op en kregen naarmate de middag vorderde en het eten werd aangebracht als maar warmer van binnen.
Zet’joe is een nogal sober ingerichte zaak aangekleed met kunstwerken uit het vroegere etablissement waar het eten belangrijker is dan het interieur.
Je hebt een mooi zicht op de afwerkingskeuken waar chef Geert en zijn ploeg
eenvoudige maar met smaak gemaakte gerechten klaar maken.
Back to basic is hier het motto, geen ingewikkelde gerechten maar producten van bij ons klaargemaakt op een manier die je alleen maar hier kunt proeven.
Bij de lunch wordt een wijn arrangement aangeboden maar wanneer je één van de menu’s neemt of aan de kaart eet zal men alle hulp aanbieden bij het zoeken naar een gepaste wijn.
Het enthousiasme en professionaliteit waar mee het zaalpersoneel werkt heb ik bijna nooit eerder gezien.
Onze felicitaties aan de ganse ploeg van Zet’joe, we komen zeker nog terug.
Minpuntje (die kunnen er ook zijn): De Irish Coffee was zeer lekker maar ik had het gevoel dat men vergeten was er whisky in te doen, bij een volgende ervaring zal ik die vraag eens voorleggen.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Zet'joe bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Zet'joe geweest? Deel je ervaringen!