“Geen kindervriendelijk plekje!”
Beoordeling van 't Minnewater

't Minnewater
Geclassificeerd als nr. 129 van 832 Restaurants in Brugge
26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn Met z’n 8 binnengelopen. De manager keek meteen aan ons niet op een vriendelijke manier omdat we met 4 kinderen en 2 kinderwagen kwamen.
Toen hij het tafel arrangement deed, heeft Hij aan mijn schoonzus “excuse me” op een super brutaal manier geschreeuwd.
Toen mijn jongste (2 jr) began Te huilen, keek Hij opnieuw aan ons en toen mijn nichtje van 10 maanden began te spelen Met haar speelgoed op de tafel kwam hij naar ons om Te vertellen dat zij dat helemaal niet mocht doen.
We hebben ons helemaal niet Welkom door hem gevoeld en daarom zijn we gewoon weggelopen!!!!
Ik zei hem hoe onbeleefd Hij tegen ons gedaan heeft maar hij deed alsof niks aan de hand was..
Het menu lijkt wel lekker maar helaas Geen aanrader als jij Met je gezin komt!

Datum van bezoek: april 2019

4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top! Superlekker gegeten, hele vriendelijke bediening, leuke en gezellige sfeer. Een aanrader! Ook kindvriendelijk!

Datum van bezoek: januari 2019
20 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was al eventjes geleden dat we hier nog eens zijn komen eten. We werden zoals de vorige keer, zeer vriendelijk onthaald door de patron en personeel. We hebben deze maal gekozen voor een menuutje.... prijs / kwaliteit was dit zeeeeeeer ok. Soepje en scampi's als voorgerecht, stoofvlees en mix-grill als hoofdgerecht, javanais en dame blanche als dessert. Alles zeer lekker, voldoende en verzorgd... nog steeds een adresje om terug naar toe te keren....!!!!

Datum van bezoek: november 2018
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vieze wc, service matig, niet geschikt voor kinderen vanwege keuken pas rond 1830 eten serveert. Drinken was prima.

Datum van bezoek: oktober 2018
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In 2016 ben ik samen met mijn vriend bij kasteel 't minnewater geweest, dat was een aangename ervaring! Heel erg genoten. Dit jaar zijn wij opnieuw geweest en waren verbaasd over de negatieve reacties die we lazen. We waren dan ook wat huiverig, maar besloten toch te gaan. En daar hebben we geen spijt van gehad! We hebben heerlijk genoten van een Brugse zot en een kriek bier aan het water en werden ontzettend vriendelijk geholpen door de vrouw achter de bar. Mochten we in de toekomst nogmaals terugkeren naar Brugge, zullen we zeker weer naar kasteel 't Minnewater terug gaan.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die 't Minnewater bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 't Minnewater geweest? Deel je ervaringen!