TripAdvisor

Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier prima gegeten. Erg vriendelijke heer (eigenaar) die het heel druk had maar toch tijd had.
Thai eten zoals het hoort, vers, voldoende, kruidig en regen nette prijzen. Aanrader

Datum van bezoek: oktober 2019

27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Thais gegeten bij dit restaurant. Ingrediënten allemaal vers bereid. Geen gefrituurd eten wat je soms ook meemaakt. Vooraf had ik een Thaise saté en als hoofdgerecht een rode curry met kip en groenten. De ober was super vriendelijk, maar eigenlijk ontbrak er een extra ober... was gelijk het enige minpuntje. Ondanks dat echt de moeite en het wachten waard.

27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een glimlach weer naar buiten! Dat was samengevat het resultaat van ons etentje bij deze Thai. Lekker gegeten! En de sfeer en de bijzonder vriendelijke bediening waren ook zeker pluspunt. Wij konden kiezen om aan een lage tafel (schoenen uit) of een normale tafel te zitten. En voor een leuke prijs eet je heerlijk!

27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant, hele vriendelijke bediening. Ober praat Vlaams met een Thais (gok ik) accent, waardoor dit wat lastig te verstaan is soms, maar hij doet heel erg z'n best en komt heel lief over. Het eten was ook heerlijk!

15 juni 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Knus zitten. Echte aanrader, is nu de 2e keer en ze zullen ons nog zien hier, heb nog niet van alle gerechten kunnen proeven...

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Sivalai Thai Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sivalai Thai Restaurant geweest? Deel je ervaringen!