“Super”

Keukens: Europees
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
13 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten in een ongedwongen sfeer en vlotte en zeer vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug !

Datum van bezoek: januari 2019

28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van een heerlijk diner genoten, met het hele gezin. In een sfeer vol restaurant met zeer behulpzame en vriendelijke bediening!!
Alle gerechten waren heerlijk! Lang er natafelen was ook geen probleem!
Een echte aanrader dus!

Datum van bezoek: december 2018
14 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig hapje eten hier, was lekker en goed verzorgd diner. Autentiek en fijn voor een fatsoenlijke prijs.

Datum van bezoek: december 2018
7 november 2018 beoordeeld

Jammer dat ik hier geen 4.5 kan geven. Reeds diverse keren langs geweest. Steeds heel lekker gegeten.
Waarom geen 5 ? Ik vind de desserts niet op hetzelfde hoge niveau van de voor- en hoofdgerechten.

Datum van bezoek: oktober 2018
14 oktober 2018 beoordeeld

Zeer vlotte en spontane bediening. Keuze uit de 3-gangen menu is zeker aan te raden.
De witte huiswijn beviel ons ook.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Au Petit Grand bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Au Petit Grand geweest? Deel je ervaringen!