Beoordeeld op 21 februari 2021

Geert en Henri zijn uiterst gastvrije mensen. Ze zorgen ervoor dat je je helemaal op je gemak en thuis voelt. Het ontbijt was erg uitgebreid en superlekker. De ene dag bakte Geert eitjes voor ons, de andere kregen we wentelteefjes. Ook varieerde het beleg, brood en fruit iedere keer. De tafel is telkens netjes gedekt en alles wordt voor je opgeruimd. Geert zorgt ervoor dat je ook geen dorst lijdt. De gezamenlijke living/keuken is ruim, comfortabel en heel gezellig ingericht. Ook coronagewijs werd er met alles rekening gehouden. We konden in een andere ruimte ontbijten/dineren dan de andere gasten. Geert warmde zelfs het winterterras voor ons op zodat we veilig en gezellig konden eten. Wanneer we elkaar toch moesten passeren, werden er altijd maskertjes gedragen. De ligging is ideaal: midden in het centrum van Brugge in een prachtig pand. Geert kent de stad ook op z'n duimpje en geeft interessante informatie mee over bezienswaardigheden en leuke eetgelegenheden. Het was daarnaast altijd vlot en leuk babbelen met hem. Ook vonden we het heel handig dat we met codes konden werken om de B&B en onze kamer te betreden, dan hoef je je geen zorgen te maken om een bosje sleutels. Maison Amodio is een absolute aanrader wanneer je in de watten gelegd wil worden in een prachtige stad met een rijke geschiedenis.

Datum van verblijf: februari 2021
geert declerck, Eigenaar van Maison Amodio b&b, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2021

Welkom en dank voor de mooie bewoordingen waarmee je ons aanprijst voor mensen die nog twijfelen. Warme groet uit Brugge. G&H

Beoordeeld op 5 februari 2021

Hartelijke ontvangst, enorme gastvrijheid.
Mooi, proper verzorgd en zeer gezellig! Niks op aan te merken. Verwend geweest van begin tot einde. Echt vakantie gevoel. In 1 woord, TOP. Aangename mensen. Ondanks corona toch een fijn weekend beleefd.

Datum van verblijf: februari 2021
geert declerck, Eigenaar van Maison Amodio b&b, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2021

hey britt, dank voor de lieve woorden. Daarvoor doen we het! Om alle gasten die er even tussenuit willen toch een prettig verblijfje te bezorgen. Dank om dit te delen met de tripadvisor community en al uw vrienden. Mensen zoals jullie zijn Altijd welkom bij ons. Hartelijke groet en tot weerziens. Henri

Beoordeeld op 1 februari 2021 via mobiele applicatie

Zeer warme ontvangst van Henri en Geert, prachtige b&b, heerlijk gegeten in samenwerking met De Pepermolen en superlekker ontbijt verzorgd door beide gastheren! Alles picobello Coronaproof.
Uitleg over Brugge met anekdotes gekregen door Geert en er valt nog veel te ontdekken. We komen heel zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2021
geert declerck, Eigenaar van Maison Amodio b&b, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2021

Beste Sabine en Henk,
Jullie waren toffe gasten. Van het soort dat we graag terug zien in Maison Amodio.Ik had ook beloofd dat we u zouden warm maken om straks als het Lente is terug te komen en te genieten van ons terrasje met een drankje en van de leuke restaurantjes die ik u kan aanbevelen. Dus ...als je moe bent van het vele werk, kom je hier uitrusten en Genieten! Ma-te-loos. Tegen dan is dat virus voorbij en praten we niet meer over Coronaproof (Insh'allah)?!!!. Welkom. Geert en Henri

Beoordeeld op 28 december 2020

Ondanks een regenachtig weekend in Brugge hebben we een heel aangenaam verblijf achter de rug in Maison Amodio. Geert en Henri zijn de perfecte gastheren. We voelden er ons meteen thuis! De B&B is prima gelegen op zo’n 5 minuten stappen van de Burg. De accommodatie voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen, is comfortabel en heel smaakvol ingericht. We logeerden in de ruime en knusse kamer ‘Knokke’ op de 2de verdieping. Vanuit de kamer heb je een mooi zicht op de torens van Brugge. We genoten ’s morgens van een heerlijk uitgebreid ontbijt. Maison Amodio is een absolute aanrader voor wie op zoek is naar een gastvrij en kwaliteitsvol verblijf in het mooie Brugge!
Nancy & Peter

Datum van verblijf: december 2020
geert declerck, Eigenaar van Maison Amodio b&b, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2021

Hey Nancy en Peter,
dank voor deze lieve appreciatie. Doet deugd en stimuleert ons om verder te gaan op dit elan.
We wensen u beiden een gezond en gelukkig 2021 en hopen U snel terug te mogen begroeten in Brugge en in Maison Amodio.
Of...in het wondermooie Ieper?
Hartelijks
Geert en Henri

Beoordeeld op 25 december 2020

Brugge is een geweldige stad die in al zijn vezels poëzie uitstraalt. In de winter is Brugge misschien nog charmanter dan anders. Zeker als je kunt logeren in Maison Amadio. De warme gezelligheid en de subtiele elegantie die het huis, de kamers en de gastheren uitstralen kun je eigenlijk best wel legendarisch noemen. Logeren in Maison Amodio is geen verblijf, maar een gebeurtenis. Om lang naar uit te kijken en om nog langer van na te genieten. Ik kom hier zeker terug.

Datum van verblijf: december 2020
Antwoord van management:Gereageerd op 28 december 2020

Hey Machteld, wat lief en zo mooi geschreven. Hopelijk gaat alles Goed en zien we elkaar in 2021 van heel dichtbij. Altijd welkom in Maison Amodio.