“Kleinste en gezelligste cafeetje van Brugge”
Beoordeling van 't Brugs Beertje

't Brugs Beertje
Geclassificeerd als nr. 39 van 724 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd
29 december 2019 beoordeeld

Een plaats waar onbekenden gewoon met elkaar praten ! Genoten van een lekker biertje en kaas & salamiplankje alvorens aan de overkant "De Hobbit" te gaan knabbelen met familie/vrienden op zaterdagavond :-)

Datum van bezoek: december 2019

10 december 2019 beoordeeld

leuk klein cafe met enorm veel Belgische biertjes. Het zat op vrijdagavond lekker vol maar er zijn ook nog zaaltjes achterin.

Datum van bezoek: november 2019
25 oktober 2019 beoordeeld

Dit is een echt een super leuk café. Zeer vintage en een fantastische hoeveelheid aan lokaal bier/ Lambik

Datum van bezoek: oktober 2019
20 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als afzakkertje gingen wij naar 't Brugs Beertje. Met keuze uit ruim 200 verschillende biertjes is het ook nog is de hele sfeer die het ontzettend gezellig maakt. Een klassiek bruin café met personeel wat zeker veel kennis heeft van het bier wat ze schenken en verkopen.

Datum van bezoek: oktober 2019
27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk Belgisch kroegje. Van binnen lekker rommelig aangekleed en een ruime keuze uit Belgische biertjes. We hebben er ook nog een ham kaas sandwich bij gegeten. Grappig genoeg zat er ook nog een bekende zanger uit Nederland in de kroeg.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die 't Brugs Beertje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In 't Brugs Beertje geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.