“Mooi biercafe”

Geclassificeerd als nr. 41 van 796 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je even de toeristische bedoelingen wil ontsnappen is dit de plek. Met 300 verschillende speciaal bieren is er keuze zat. Service van het personeel is top. Uitschenken aan tafel en parate kennis.

Datum van bezoek: oktober 2018

28 augustus 2018 beoordeeld

Was al jaren van plan om eens naar t Brugs Beerke te gaan, zaak zat goed vol en ik had de indruk dat ik de enigste Belg was . Weer enkele mooie bieren leren ontdekken . Klassieke muziek op de achtergrond !

Datum van bezoek: augustus 2018
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een diner binnen gestapt voor een drankje. Zaak zat goed vol waardoor wij door konden lopen naar achteren, daar zit zogeheten brugs beertje 2. Een ruimte achter de kroeg (grote zaal) waar ook nog zitruimte is. Minder sfeervol, maar je hebt toch dorst.
Uiterst vriendelijk en professioneel geholpen. Medewerkers weten precies wat zij verkopen (300 verschillende bieren) en serveren deze met passie. Netjes uitschenken in het juiste glas en genieten maar!
Zeker aanrader voor de bierliefhebber om langs te gaan, hoop we dat je in het café aan de voorzijde kan zitten.

Datum van bezoek: april 2018
25 februari 2018 beoordeeld

Het heeft een goede chille sfeer. Veel bieren op de kaart en hele vriendelijke bediening! Fijn dat ook de flesbieren voor je worden ingeschonken, in NL wordt dat bij veel zaken niet gedaan.

Datum van bezoek: februari 2018
28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ouderwets Belgisch biercafe met een zeer ruime keuze aan bieren. Het café zelf is een beetje sfeerloos en de inrichting is niet echt comfortabel. Het personeel was erg druk en ‘n beetje ongeïnteresseerd. Voor het eten hoef je daar niet te zijn; de snackkaart is erg beperkt en duur. Al met al hebben wij toch een gezellige avond gehad met een aantal heerlijke bieren! Als je van bieren houdt, dan is dit the-place-to-be.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die 't Brugs Beertje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In 't Brugs Beertje geweest? Deel je ervaringen!