“Pure en lekkere keuken”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine, gezellige locatie, een beetje verscholen tussen de winkelstraten.
Overheerlijke pasta’s met dagverse ingrediënten.
Eerder een beperkte kaart. Wij hoopten ook op pizza’s, maar die waren niet te verkrijgen.

Datum van bezoek: september 2019

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gisteren gedineerd met mijn man omdat we na een weekje campingkost zin hadden in de Italiaanse keuken. Na de beoordelingen op TripAdvisor gelezen te hebben kozen we voor dit restaurant.
We konden zalig buiten zitten op het terras in het nauwe steegje en hoorden de klokken van het Belfort. Dit blijft altijd erg charmant in een stad als Brugge.
Als aperitief kozen we voor een Aperol Spritz (heerlijk fris) en een campari orange. Die werd iets minder gesmaakt omwille van het vele vruchtvlees van het verse sinaasappelsap.
Als voorgerecht kozen we voor de antipasti schotel voor 2 personen. Alleen hiervoor moet je dit plekje bezocht hebben! Echt overheerlijk en we aten typisch Siciliaanse pasteitjes waarvan we het bestaan niet afwisten. Dit was echt een voltreffer voor 10 euro per persoon.
Als hoofdgerecht kozen we voor de vegetarische pastasuggestie en de spaghetti vongole. Deze gerechtjes waren puur, eerlijk en gewoon lekker. Maar omvergeblazen waren we niet.

De bediening was wel zeer vriendelijk en charmant!

23 augustus 2019 beoordeeld

Echt lekker gegeten. Pure keuken met verse producten. Zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug als wij in Brugge zijn.

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangenaam onthaald geweest door de gastheer met zijn Siciliaanse vrouw aan het fornuis. Deze mensen houden oprecht van hun restaurant. Ze genieten ervan als hun gasten genieten en leven daarvoor, dat is overduidelijk.

Uitgebreid uitleg gekregen over de gerechten, met liefde en passie.

Eerlijke keuken met verse topingredienten en iemand aan het fornuis die weet wat simpel, lekker en licht daarmee koken is. Ik wou dat ik dit ook kon. Top gewoon.

Magische avond gehad buiten op het smalle terrasje met een heerlijke fles Pinot Grigio en de vele passanten die de romantiek van deze plek niet ontging.

Rond af met hun Canolo dessert. Gefrituurd Siciliaans koekje gevuld met ricotta. De hemel kan soms dichtbij zijn.

We gaan zeker nog terug.

1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 5 personen hier gegeten. Goede pizzaoven, heerlijke pizza’s. En vriendelijke en snelle bediening (een verademing t.o.v. het terras aan de Markt waar we daarvoor zaten). Zou hier volgende keer zo weer naartoe gaan!

Reizigers die Sale e Pepe bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sale e Pepe geweest? Deel je ervaringen!