“Verrassend lekker”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dichtbij centrum en verrassend goed!
Een echte aanrader!
Bediening ook top en iedere keer geserveerd met een woordje uitleg!

2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Terug in Brugge konden we de verleiding niet weerstaan om weer bij Sale e Pepe te dineren. En we werden niet teleurgesteld. Een nieuwe kaart met Siciliaanse gerechten. Heerlijke sfeervolle entourage, kundige en vriendelijke bediening. Als vanouds een echte aanrader!

25 november 2017 beoordeeld

Klein, maar zeer gezellig restaurant. Vriendelijke én vlotte bediening. Als voorgerecht gekozen voor de buffelmozarella: zeer lekker. Als hoofdgerecht de pasta funghi, eveneens zeer lekker. Enkel het dessert (Tiramisu) stelde een beetje teleur, heb er al veel betere gegeten. Maar voor het overige zeker een aanrader. Prijs/kwaliteit uitstekend. Tevens ook lekkere (witte) huiswijn.

25 november 2017 beoordeeld

Dankzij Tripadvisor dit restaurantje gevonden, waarvoor dank, want het was een schot in de roos.
Aangezien we om 20 u naar een spektakel gingen, waren we heel vroeg, van zodra het restaurantje zijn deuren open deed om 18 u, en gelukkig hadden ze nog een tafeltje vrij want we merkten meteen dat heel wat tafeltjes gereserveerd waren.
Het zaaltje is klein, gezellig, netjes en in bistrostijl.
Op de eerder kleine kaart niet de gerechten die men in de meeste Italiaanse restaurants kan vinden zoals pizza e.d. Ook een bord met dagelijks wisselende suggestie's : 1 voorgerecht, 1 hoofdgerecht, 1 dessert.
Wij kozen beiden voor de bruschetta funghi als voorgerechtje (lekker klein voorgerechtje), als hoofdgerecht koos mijn man voor de scaloppine limone (zeer lekkere bereiding) en ikzelf voor de guazzetto calamari (overheerlijk !)We dronken er een lekker flesje ataj chardonnay bij.
Deze 3 gerechtjes waren zeer lekker, een mooie portie, mooi gepresenteerd op zeer mooie borden.
Als aflsuiter nam mijn man een koffietje en ikzelf de torta limone (zeer lekker)
De vrouw des huizes staat achter het fornuis en doet dat perfect, de heer des huizes staat in voor de bediening op een professionele, vlotte en uiterst vriendelijke manier. Voor beide een pluim op de hoed. Dan hebben we nog een 3de pluim, voor de jonge Phillippijnse medewerker in de zaal, een uiterst vriendelijke jongeman die niettegenstaande hij nog maar 6 jaar in België verblijft het nederlands perfect onder de knie heeft. Chapeau !
Deze gezellige, lekkere maaltijd koste ons € 110 en wij vonden het elke euro waard.

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend Italiaans restaurantje, kleine oppervlakte maar heel gezellig. De gastheer van dienst verwelkomende ons met een brede glimlach, de suggesties vertelde hij met heel veel passie en liefde voor de Italiaanse keuken. Top bediening!

Wij hadden als aperitiefhapje de Siciliaanse streetfood genomen en de suggestie (pizza) genomen. Beiden overheerlijk, we konden onze borden uitlikken (maar ja he ;-)).

Als hoofdgerecht de pasta vongole en de gebakken tonijn. Wederom twee topgerechtjes. We hadden nog plaats voor een dessertje en namen daarvoor de tiramisu en de cannoli siciliani (soort cannelloni gevuld met zoete ricotta). Perfecte afsluiter voor een zeeeer geslaagde avond!

Samengevat: overheerlijk, topbediening en wij komen zeker terug!

Reizigers die Sale e Pepe bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sale e Pepe geweest? Deel je ervaringen!