“Super lekker en gezellig”
Beoordeling van Resto Mojo

Resto Mojo
Geclassificeerd als nr. 32 van 767 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 15 - € 29
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
23 augustus 2023 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst van de barman, je voelt je direct super en welkom!. Lekker tappas en cocktails. Ruime keuze van bieren en wijnen.Gezellig terras achteraan. Eerlijke prijzen!.

Datum van bezoek: augustus 2023

21 mei 2023 beoordeeld

Super lekker tappa's, grote porties, leuke sfeer en vriendelijke bediening. Grappige barman die verzorgde cocktails en frisse perfecte biertjes tapt. Je kan achteraan ook op terras met verwarming zitten!

Datum van bezoek: mei 2023
3 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. We hebben er heerlijk gegeten. We hadden garnalen als voorgerecht, echt een aanrader. Twee extra voorafjes gehad van het huis. Erg lekker en heel netjes. We zouden hier zeker nog eens terug gaan.

Datum van bezoek: januari 2023
4 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al jaren en zijn nog nooit teleurgesteld.

-Altijd vriendelijk ( bar- keuken- bediening)
-Eten is er ontzettend vers, kwalitatief en verrukkelijk.
-Je krijgt er meer dan genoeg en ze hebben er de lekkerste mojito’s.
Echt zijn geld waard!!!

Datum van bezoek: augustus 2022
16 mei 2022 beoordeeld

Warme welkom met een glimlach, aangename (en professionele) sfeer. Kangoeroesteak een van de beste die ik ooit gegegen heb (en ik heb er al een paar op mijn palmares), afgerond met een heerlijke Irish cofee. Puur genieten, doe zo verder!

Datum van bezoek: mei 2022

Reizigers die Resto Mojo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Resto Mojo geweest? Deel je ervaringen!