“Zeer fijn restaurant”

Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Online gereserveerd vanwege Corona; verliep vlot. Leuk interieur; tafeltjes op een veilige afstand uit elkaar; plastic schermen. Zeer vriendelijk onthaal, gevarieerde en eigenzinnige muziek. Ik had de burrito; veel en lekker, met heel veel pittige groenten. Er werd me ook geregeld gevraagd of alles in orde was. Ik kan me voorstellen dat hier ook locals komen eten; absoluut geen toeristenval.

Datum van bezoek: september 2020

11 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De tonijnsteak was perfect gebakken, verse bearnaise en frietjes waren heerlijk!
De marrokaanse schotel met lam was perfect gebalanceerd gekruid. Echte aanrader. Zijn geld meer dan waard!

Datum van bezoek: juli 2020
14 maart 2020 beoordeeld

Gisteren dag voor de sluiting (corona) gaan eten met koppel, eerste maal bij Mojo's. De gerechten zijn top, zeer lekker gekruid anders dan anders. De kangoeroesteak was perfect, zo zacht als boter, amuse en voorgerechten alles top.
Enige minpuntje er ligt wat veel sla op het bord, een potje vinegraite zou wel er bij passen.
Bedankt voor het lekkere eten en uitstekende bediening !!!!!!

Datum van bezoek: maart 2020
9 maart 2020 beoordeeld

Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Stoofvlees was heerlijk. Patatjes hadden iets langer gemogen. Heerlijke crème brulee

Datum van bezoek: maart 2020
28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, fijne bediening, omringd door Brugge aren, die er vaste gasten waren. Chocolade crème Brule was fantastisch!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Resto Mojo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Resto Mojo geweest? Deel je ervaringen!