“Heel vriendelijk en lekker”
Beoordeling van Resto Mojo

Resto Mojo
Geclassificeerd als nr. 30 van 735 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
11 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De tonijnsteak was perfect gebakken, verse bearnaise en frietjes waren heerlijk!
De marrokaanse schotel met lam was perfect gebalanceerd gekruid. Echte aanrader. Zijn geld meer dan waard!

Datum van bezoek: juli 2020

14 maart 2020 beoordeeld

Gisteren dag voor de sluiting (corona) gaan eten met koppel, eerste maal bij Mojo's. De gerechten zijn top, zeer lekker gekruid anders dan anders. De kangoeroesteak was perfect, zo zacht als boter, amuse en voorgerechten alles top.
Enige minpuntje er ligt wat veel sla op het bord, een potje vinegraite zou wel er bij passen.
Bedankt voor het lekkere eten en uitstekende bediening !!!!!!

Datum van bezoek: maart 2020
9 maart 2020 beoordeeld

Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Stoofvlees was heerlijk. Patatjes hadden iets langer gemogen. Heerlijke crème brulee

Datum van bezoek: maart 2020
28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, fijne bediening, omringd door Brugge aren, die er vaste gasten waren. Chocolade crème Brule was fantastisch!

Datum van bezoek: februari 2020
6 januari 2020 beoordeeld

06/01/2020, net volledig voldaan terug thuis van Resto Mojo. Overheerlijk eten, waarschijnlijk één van de betere waar we al geweest zijn -toch zeker prijs kwaliteit-, die langoustines zijn om je bij te over-eten! Een ab-so-lu-te aanrader om te gaan eten! Wij namen alles erop en eraan (apero, voorgerecht, wijn, water, frisdrank, hoofdgerecht, dessert en koffie) en lagen slechts aan €75pp wat een degelijke prijs is voor het fenomenale eten en superbediening die we ontvangen hebben! Ons zien ze terug, zonder meer!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Resto Mojo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Resto Mojo geweest? Deel je ervaringen!