“top restaurant”

Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
14 maart 2020 beoordeeld

Gisteren dag voor de sluiting (corona) gaan eten met koppel, eerste maal bij Mojo's. De gerechten zijn top, zeer lekker gekruid anders dan anders. De kangoeroesteak was perfect, zo zacht als boter, amuse en voorgerechten alles top.
Enige minpuntje er ligt wat veel sla op het bord, een potje vinegraite zou wel er bij passen.
Bedankt voor het lekkere eten en uitstekende bediening !!!!!!

Datum van bezoek: maart 2020

9 maart 2020 beoordeeld

Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Stoofvlees was heerlijk. Patatjes hadden iets langer gemogen. Heerlijke crème brulee

Datum van bezoek: maart 2020
28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, fijne bediening, omringd door Brugge aren, die er vaste gasten waren. Chocolade crème Brule was fantastisch!

Datum van bezoek: februari 2020
6 januari 2020 beoordeeld

06/01/2020, net volledig voldaan terug thuis van Resto Mojo. Overheerlijk eten, waarschijnlijk één van de betere waar we al geweest zijn -toch zeker prijs kwaliteit-, die langoustines zijn om je bij te over-eten! Een ab-so-lu-te aanrader om te gaan eten! Wij namen alles erop en eraan (apero, voorgerecht, wijn, water, frisdrank, hoofdgerecht, dessert en koffie) en lagen slechts aan €75pp wat een degelijke prijs is voor het fenomenale eten en superbediening die we ontvangen hebben! Ons zien ze terug, zonder meer!

Datum van bezoek: januari 2020
29 december 2019 beoordeeld

Wij zijn met 2 gaan eten in het restaurant Mojo, via via gehoord dat dit goed was. We kwamen met woorden tekort. Het is er zeer lekker eten en het eten komt ook vrij snel bij je aan, misschien beetje te snel MAAR dit wisten we op voorhand! Ze hadden ons teruggemaild aangezien we de avond zelf maar gereserveerd hadden en we wisten dus dat we vroeger door moesten. Ik had de Carpaccio en mijn compagnie de garnaalkroket, afgesloten door een kangoeroefilet en scampi met linguine. Het was OVERHEERLIJK, echt een van de betere restaurants waar ik al geweest ben. Zeker een aanrader om naartoe te gaan! EN je kan online reserveren!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Resto Mojo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Resto Mojo geweest? Deel je ervaringen!