“Heerlijke gerechten!”

Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
29 december 2019 beoordeeld

Wij zijn met 2 gaan eten in het restaurant Mojo, via via gehoord dat dit goed was. We kwamen met woorden tekort. Het is er zeer lekker eten en het eten komt ook vrij snel bij je aan, misschien beetje te snel MAAR dit wisten we op voorhand! Ze hadden ons teruggemaild aangezien we de avond zelf maar gereserveerd hadden en we wisten dus dat we vroeger door moesten. Ik had de Carpaccio en mijn compagnie de garnaalkroket, afgesloten door een kangoeroefilet en scampi met linguine. Het was OVERHEERLIJK, echt een van de betere restaurants waar ik al geweest ben. Zeker een aanrader om naartoe te gaan! EN je kan online reserveren!

Datum van bezoek: december 2019

27 oktober 2019 beoordeeld

Heerlijk gedineerd. Lekker en correct geprijsd, gezellige sfeer, heel vriendelijke en goede service. Een onverwachte vondst, ik kijk uit naar ons volgende bezoek!

Datum van bezoek: oktober 2019
20 september 2019 beoordeeld

We wilden nog iets eten; en dan loop je Rest Mojo binnen. Wat een vondst!
Na een drukke dag in Brugge kom je tot rust bij dit restaurant. Geweldige bediening en een goede keuze uit overheerlijke gerechten. Reden voldoende om terug te komen!

Datum van bezoek: september 2019
20 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. We hadden uitgebreid geluncht ergens anders en niet veel trek in een uitgebreid diner. Totaal geen punt heerlijke amuse, voorgerecht, theetje na. Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken en dan uitgebreid te eten. Echt top.

Datum van bezoek: september 2019
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al verschillende keren gaan eten in mojo! Altijd even vriendelijk en lekker ! Tonijn/ steak/ mosselen zijn aanraders ! Ook leuk dat de suggesties vaak wisselen voor de vaste klanten . Ze zien ons snel weer terug

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Resto Mojo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Resto Mojo geweest? Deel je ervaringen!