TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Carpaccio als culinaire kunst”
Beoordeling van Resto Mojo

Resto Mojo
Geclassificeerd als nr. 20 van 834 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
20 september 2019 beoordeeld

We wilden nog iets eten; en dan loop je Rest Mojo binnen. Wat een vondst!
Na een drukke dag in Brugge kom je tot rust bij dit restaurant. Geweldige bediening en een goede keuze uit overheerlijke gerechten. Reden voldoende om terug te komen!

Datum van bezoek: september 2019

20 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. We hadden uitgebreid geluncht ergens anders en niet veel trek in een uitgebreid diner. Totaal geen punt heerlijke amuse, voorgerecht, theetje na. Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken en dan uitgebreid te eten. Echt top.

Datum van bezoek: september 2019
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al verschillende keren gaan eten in mojo! Altijd even vriendelijk en lekker ! Tonijn/ steak/ mosselen zijn aanraders ! Ook leuk dat de suggesties vaak wisselen voor de vaste klanten . Ze zien ons snel weer terug

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en gezellig Restaurant, met zeer Vriendelijke bediening. Wij hebben er heerlijk gegeten., echt een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld

Voor een heerlijke echte Vlaamse stoof. Verwacht geen luxe, maar wel echt goed eten voor een betaalbare prijs. Wel reserveren.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Resto Mojo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Resto Mojo geweest? Deel je ervaringen!