TripAdvisor

Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al verschillende keren gaan eten in mojo! Altijd even vriendelijk en lekker ! Tonijn/ steak/ mosselen zijn aanraders ! Ook leuk dat de suggesties vaak wisselen voor de vaste klanten . Ze zien ons snel weer terug

Datum van bezoek: augustus 2019

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en gezellig Restaurant, met zeer Vriendelijke bediening. Wij hebben er heerlijk gegeten., echt een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld

Voor een heerlijke echte Vlaamse stoof. Verwacht geen luxe, maar wel echt goed eten voor een betaalbare prijs. Wel reserveren.

Datum van bezoek: juli 2019
9 juli 2019 beoordeeld

Super lekker gegeten
De tonijn is een aanrader
Zeer vriendelijke bediening
Ook een gezellig terras
Lekkere cocktails met veel zorg klaargemaakt
Originele desserts de lassi beveel ik zeker aan zeker voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: juli 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vier personen in dit restaurant gegeten en het is ons heel goed bevallen. Vriendelijke bediening wat toch minstens even belangrijk is.
Er is een open keuken waar je de kok alles vers ziet bereiden.
Ondanks het feit dat we alle vier een ander voor- en hoofdgerecht gekozen hadden, werden we toch vlot bediend zonder lang wachten.
We waren alle vier heel tevreden van ons gerecht, zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Resto Mojo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Resto Mojo geweest? Deel je ervaringen!